Nog maar 2 dagen! - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Judith Scholte - WaarBenJij.nu Nog maar 2 dagen! - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Judith Scholte - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Judith

29 November 2014 | Nederland, Oudkarspel

Maandag is het zover, dan vertrek ik voor 3,5 maand richting Azië. Ik ben al een tijdje bezig met de voorbereidingen maar op het laatste moment moeten er toch nog veel dingen geregeld worden zoals mijn tas inpakken. Natuurlijk heb ik dit klusje tot het laatst uitgesteld maar vanmiddag moet ik echt aan de bak. Ook heb ik van de eerste mensen al afscheid genomen, dus het komt nu echt dichtbij!
Ik reis maandag om 12:30 met China Southern vlucht CZ308 naar Guangzhou waar ik overstap op vlucht CZ357 naar Bangkok met landingstijd 10:50 lokale tijd. Ik zit samen met een ander meisje in hetzelfde vliegtuig en daar ga ik sowieso het eerste gedeelte ook mee reizen. Ook sluit één van mijn beste vriendinnen bij ons aan die een ticket heeft geboekt voor een maand. Het plan is om daarna via het zuiden van Thailand en Maleisië te eindigen. Vanuit Kuala Lumpur vliegt Renske op 5 januari weer terug naar Nederland en vlieg ik door naar Ho Chi Minh stad in Vietnam. In die laatste 2,5 maand alleen zal ik door Vietnam, Laos en heel misschien Cambodja reizen en 11 maart vlieg ik terug naar Guangzhou waar ik een stopover van 2 dagen heb. Uiteindelijk kom ik 14 maart 's ochtends vroeg om 6:00 weer aan op Schiphol.
Dit zijn de dingen die sowieso vast staan en voor de rest ga ik lekker op de bonnefooi. Ik ga proberen om een beetje verslag te doen van mijn reis wanneer ik internet heb en anders moeten jullie de papieren versie maar komen bewonderen als ik weer thuis ben.

Liefs Judith

  • 29 November 2014 - 11:23

    Natasha Kelly:

    Lieve Judith!


    Ik vind het heel spannend voor je! Hou ons op de hoogte van al je adventure's en mooie ervaringen die je gaat meemaken! Geniet ervan dushi! :)

    Liefs,
    Natasha

  • 29 November 2014 - 16:40

    Tjallie Kooistra:

    Allerliefste Juud,

    Vandaag samen met jou nog even van een lekkere lunch genoten. Ik hoop dat je een prachtige reis zult gaan maken. Hoop dat je veel mooie en intense ervaringen mee gaat nemen in je "backpack voor het leven". Het is best wel spannend voor je, temeer omdat je een groot deel alleen reist. Doe voorzichtig en geniet vooral heel erg van deze bijzondere reis. Ik ga je missen en hoop je over 3,5 maanden weer gezond in mijn armen te kunnen sluiten!!!
    Heel veel liefs en een dikke knuffel van jouw mamsie.

  • 30 November 2014 - 13:14

    Irene:

    Lieve schat, van mij ook nog even een berichtje voordat je vertrekt. Waarbenjij.nu is hier gelukkig niet geblokkeerd haha. Ik vind het echt heel erg jammer dat ik je niet uit kan zwaaien maar vanuit de lucht stuur ik een kus en knuffel naar je op. Geniet er van zoveel als je kunt want dit wordt vast een avontuur om nooit te vergeten. Pas goed op jezelf maar dat komt vast ook wel goed en ik ga er alles aan doen om samen met jou he terugvlucht te hebben maar goed dat duurt nog wel even.

    Hele dikke kus xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 18 Nov. 2014
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 3661

Voorgaande reizen:

01 December 2014 - 15 Maart 2015

Zuid-Oost-Azië

Landen bezocht: